Monthly Archives: October 2013
-
Concept 1865 elektromos velocipéd
Kategóriák: Bringás újdonságokCímkék: bringás újdonságokA Ding3000 német dizájn stúdió új kerékpártípussal rukkolt elő. Megalkották a velocipéd high-tech változatát. Ha jobban megnézzük, nemcsak a dizájn tetszetős, maga a kerékpár nagyon is praktikus. Ez tehát a Velocipéd elektromos kiadásban.
Az első pedál nélküli kerékpárt Karl Drais találta fel. Akkoriban csodaszámba ment, hogy egy „lóerő” nélküli jármű 15 km/h sebességgel képes „száguldani! A váz és a villa egyaránt fából készültek, a gumiabroncsok pedig tömör gumiból. Drais biciklije, a " fa Dandy” és a műanyag egyaránt 148 éves találmány . A Ding3000 Dizájn Stúdió így nem is találhatott volna jobb partnert tervei kivitelezéséhez, mint a BASF vegyipari vállalatot. Az e-velocipéd egyesíti magában a korszerű műanyagokat és a régi idők kerékpárjának stílusát . A BASF gyár 1865-ben alakult, így a kerékpárt Concept 1865-re keresztelt
-
Milliárd dolláros biznisz az e-kerékpár
Kategóriák: Bringás újdonságokCímkék: bringás újdonságok2020-ra akár évi 38 millió eladott e-bringával 11 milliárd dolláros üzletté válhat az ágazat. Az „állandó hátszeles” kétkerekűek iránt rohamosan nő az érdeklődés Európában is, és nem csak a hegyvidéki országokban. Ha a megtett kilométereket nézzük, Hollandiában az elektromos kerékpár már megelőzte a vonatot, mert immár második helyen áll a személygépkocsik mögött, írja a 365.postr.hu.
Az Európai Kerékpáros Szövetség szerint minden eladott autóra két eladott kerékpár jut – de az elektromos kerékpár eladások ennél is sebesebb ütemben, 22 százalékkal bővültek. A Forbes üzleti hetilap nem tartja kizártnak, hogy Európában az autóértékesítés csökkenéséhez hozzájárul az e-kerékpárok iránti fokozódó kereslet, ami 2013-ban e
-
Új szabályok bringával közlekedőknek
Új előírások vonatkozhatnak a kerékpárral közlekedőkre egy kormány rendelettervezet szerint. A kormány honlapján megjelent tervezet legtöbb új szabálya a kerékpárok világítását módosítja. Jelenleg csak a hátsó világításnak kell olyannak lennie, hogy azt tiszta időben 150 méteres távolságból látni lehessen. Az új előírás ezt kötelezővé teszi az első lámpára is.
Az első- és a hátsó lámpa "elhelyezhető" a hajtó személyen is. Ez, illetve a rögzített lámpa villogó üzemmódú is lehet. A villogás frekvenciája - a percenkénti felvillanások száma - 120 és 200 közé kell, hogy essen. Ha utánfutót vontat a kerékpár, akkor csak az egyik lámpája villoghat, míg "normál" esetben az első és a hátsó lámpánál